قوانین و مقررات فروش مواد شیمیایی اَوِسینا شیمی

 قوانین و مقررات فروش مواد شیمیایی اَوِسینا شیمی:

بند1-تعاریف

الف) محصولات

منظور از محصول مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی می باشد که در این مجموعه به فروش می رسد.

ب) مشتری

شخص حقیقی یا حقوقی که قصد خرید محصول از این مجموعه دارد.

بند2- شرایط پرداخت

الف) در صورت تمایل مشتری به ارسال محصول توسط پیک، می بایست کلیه مبلغ فاکتور را قبل از ارسال تماما واریز نماید و هزینه پیک به صورت حضوری بر عهده مشتری خواهد بود. (در صورت تمایل مشتری می توان هزینه پیک را قبلا در فاکتور اعمال نموده و این مبلغ توسط خود مجموعه پرداخت گردد)

ب) در صورتی که مشتری تمایل به خرید حضوری محصول خود داشت، با توجه به عدم وجود انبار محصولات در دفتر و نیاز به ارسال محصول از انبار به دفتر برای تحویل، مشتری می بایست حداقل مبلغ انبارداری و حمل و نقل به دفتر را واریز نماید و ثبت سفارش کند، مبلغ فاکتور نیز به هنگام تحویل کالا به صورت حضوری از مشتری دریافت می گردد. لازم به ذکر است در صورت کنسلی و عدم تمایل به خرید محصول توسط مشتری، مبلغ واریزی به عنوان هزینه انبارداری و حمل و نقل به دفتر قابل استرداد نمی باشد.

بند3-ضمانت(گارانتی) و شرایط مرجوعی

الف) اصالت محصولات توسط این مجموعه ضمانت (گارانتی ) می شود و درصورتیکه مشتری پس از دریافت محصول باوری بر خلاف این داشته باشد(تصور بر اینکه محصول اصل نیست) می تواند محصول را به همان صورت پلمپ برای ما باز گرداند تا پس از بررسی کارشناسان مجموعه و در صورت اثبات موارد گفته شده از طرف مشتری، کلیه وجوه پرداختی به حساب ایشان بازگردانده می شود و در صورت عدم اثبات، هزینه های انبارداری و حمل و نقل از مبلغ فاکتور کسر خواهد شد و مابقی به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد. ملاک تصمیم گیری و اظهار نظر نهایی با توجه به اعلام نظر آزمایشگاه همکار و کارشناس های مجموعه می باشد.

ب)  مواد شیمیایی که به صورت باز فروخته شده و همچنین محصولاتی که پس از ارسال توسط مشتری باز شده و پلمپ نمی باشد، قابلیت مرجوع را ندارد.

بند4- مدت زمان تحویل کالا

الف) مدت زمان تحویل کالا برای مشتریان شهر تهران در صورتیکه قبل از ساعت 12 هر روز مراحل ثبت سفارش و واریز را مشتری به طور کامل انجام داده باشد، در سریع ترین زمان همان روز و درصورتیکه بعد از ساعت 12 انجام شود ارسال محصول در صورت امکان همان روز و در غیر این صورت در روز کاری بعد انجام خواهد شد.

ب) مدت زمان تحویل کالا برای مشتریان شهرستان در صورت انجام کلیه مراحل ثبت سفارش  و واریز، با توجه به شرایط باربری و پیک ارسال به شهرستان در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

بند 5- قوانین سلب مسؤولیت

الف) کلیه محصولات این مجموعه با هدف انجام پژوهش و تحقیقات آزمایشگاهی، دانشگاهی و صنعتی و همچنین استفاده در صنایع مختلف برای ساخت و عرضه محصولات مجاز و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران به فروش می رسد و عواقب استفاده سوء از این محصولات بر عهده مشتری خواهد بود.

ب) با توجه به اینکه هر یک از محصولات ( مواد شیمیایی) دستورالعمل مصرف دارند که در سایت تولید کننده و دیگر منابع علمی آورده شده است و همچنین نکات ایمنی برا ی استفاده از آنها لازم الاجراء می باشد، در نتیجه عواقب استفاده نادرست و نا به جا از هر یک از محصولات بر عهده مشتری و مصرف کننده خواهد بود.

موارد ایمنی استفاده از مواد شیمیایی

بند6- رعایت حریم خصوصی

اطلاعات شخصی مشتری نظیر نام، ایمیل، شماره تماس و … نزد سایت محفوظ مانده و به هیچ عنوان در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

بند7- امنیت سایت و حقوق مالکیت 

الف) هرگونه استفاده از نام و برند مجموعه “اَوِسینا شیمی” ، لوگو، آدرس سایت، لینک سایت و .. که بدون کسب اجازه از مدیریت مجموعه بر خلاف قانون بوده و خاطی می بایست پاسخگوی مراجع قضایی باشد.

ب) هرگونه اقدام که منجر به اختلال در روند کارکرد سایت  شود خلاف قانون بوده و قابل پیگیری از طریق پلیس فتا و مراجع قانونی می باشد.