شرکت مواد شیمیایی مرک آلمان

مؤسسان و کارمندان مواد شیمیایی مرک براین باورند که این شرکت (به تنهایی و جدا از سیگما آلدریچ) باید در نسل‌های بعد بهتر از چیزی شود که در اختیار آن‌ها است و این را یک هدف می‌دانند. این هدفی است که بالغ‌بر 350 ساله کارمندان و مدیران مرک دنبال می‌کنند. شروع مرک از یک داروخانه خانوادگی در سال 1668 به وجود آمد و چیزی که امروزه می‌بینیم نتیجه تلاش 13 نسل از دانشمندان است که تصمیم گرفتن تا زندگی بشریت رو دچار تحول کنند.

محصولات مرک آلمان

 

 

مرک Merck

در سال 1668 فردریک جاکوب داروخانه انگل را دریکی از شهرهای آلمان راه‌اندازی کرد. تبدیل‌شدن داروخانه کوچک آن رو به شرکت بزرگ مواد شیمیایی مرک در سال 1827 امانوئل مرک آلکواویید ها رو جدا و خصوصیت یابی کرد تا در اختیار شیمیدان‌ها قرار بگیرد. امروزه شرکت مرک سازنده بزرگ مواد شیمیایی و دارویی با حدود 50 هزار کارمند و شعبه‌هایی در 66 کشور دنیا هست.

 

مرک

شرکت سیگما – آلدریچ آمریکا

سیگما و آلدریچ به‌طور جداگانه در سالهای 1935 و 1951 برای تأمین مواد بیوشیمیایی و شیمیایی تحقیقات دانشمندان آمریکایی تأسیس شدند. هر دو کمپانی در ابتدا محصولات بسیار محدودی را تولید می‌کردند و برای سالهای متمادی سیگما محصولات بیوشیمیایی و آلدریچ محصولات ارگانیک شیمیایی تولید می‌کرد. با به وجود آمدن تحول در تحقیقات دانشمندان نیاز به عملکرد هم‌زمان این شرکت‌ها به وجود آمد و در سال 1975 این دو شرکت ادغام شدند و به‌عنوان سیگما-آلدریچ درآمدند.

سیگما آلدریچ

شرکت میلی پور Millipore

در سال 1954 یک کمپانی فیلتراسیون نسبتاً کوچک با تعداد کمی کارمند شروع به تجارت کرد. این شرکت پیشرو در استفاده از تکنولوژی غشا و حلال ها در بسیاری از کاربردها شد. بعدها این شرکت به نام شرکت میلی پور درآمد تا بتواند محصولات منحصربه‌فرد خود را گسترش دهد. با گسترش بیشتر این شرکت به یک شرکت بزرگ میلیون دلاری علوم حیاتی و مواد شیمیایی تبدیل شد.

مرک میلی پور Merck Millipore

در سال 2010 شرکت میلی پور تحت اختیار شرکت مرک درآمد و بخشی از کمپانی بزرگ علوم حیاتی شد و در شمال آمریکا با برند Umbrella و با حدود بیش از 60 هزار محصول مشغول به کار شد.

Merck Life Science علوم حیاتی مرک

در 18 نوامبر سال 2015 مرک اعلام کرد که 17 میلیون سهام شرکت سیگما-آلدریچ را به دست آورد رهبری بزرگ به وجود آورد تا با داشتن بالغ‌بر 125 میلیون دلار از سهم صنعت مواد شیمیایی مشکلات بزرگ این صنعت را حل کند. این معامله سرویس‌ها و محصولات کلاس اول دنیا را در کنار یکدیگر آورد و توانایی‌های نوآورانه و استعداد استثنایی شرکت مرک میلی پور و سیگما-آلدریچ باعث به وجود آمدن رهبری جهانی در صنعت علوم حیاتی شد. این شرکت با عنوان میلی پور سیگما  Millipore Sigma در آمریکای شمالی مشغول به کار است.

مجموعه اَوِسینا شیمی، وارد کننده مواد مرک آلمان – وارد کننده مواد شیمیایی سیگما توسط کارگزاران مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین قیمت آماده خدمت رسانی است تا فرآیند خرید مواد شیمیایی شما به سهولت انجام شود.